Trgovina
Trgovina
- Lokalizacija +
- Finansije +
- Funkcionalnosti:
- Artikli
- Zalihe
- Magacini
- Nalozi prenosa između magacina
- Popis
- Radni listovi trebovanja
- Nabavne porudžbine
- Zavisni troškovi nabavke
- Prodajne porudžbine
- Prodajni cenovnici/popusti
Ukoliko se Vaša kompanija bavi bilo kojom vrstom trgovine, paket Trgovina zadovoljiće sve Vaše potrebe.
U svakom trenutku lako možete da pratite aktivnosti vaših postojećih klijenata i odgovorite na njihove potrebe, kontrolišete Vaše zalihe, planirate nabavku, kao i da na vreme izvršavate isporuke.
Procesi kreiranja ponuda, obrada porudžbina i priprema nabavnih i prodajnih računa se vrši u sistemu. Time dobijate zaokružen proces, od nabavke do prodaje, pod kontrolom.
Sistem vrši automatsko praćenje i ažuriranje zavisnih troškova artikla.
Upotreba prodajnih cenovnika omogućava da definišite cene i popuste na višem nivou i time svom prodajnom timu omogućavate da u realnom vremenu radi prodajne kalkulacije i upravlja cenama.
Izveštaji mogu da Vam pomognu i da analizirate realizaciju nabavke i prodaje.
Paket Trgovina se nadovezuje na paket Finansija uz dodatne dole navedene funkcionalnosti.
Opis funkcionalnosti
Artikli
U sistemu se artikli vode kroz kartice artikala koje uključuju nekoliko tabova.
- Tab Opšte informacije o artiklu sadrži osnovne informacije gde možete odrediti vrstu i kategoriju artikla.
- Tab Zalihe sadrži podatke o zalihama, koje prikazuju sve količine na zalihama.
- Zatim imamo tab Troškovi i knjiženje, gde nalazimo podatke o trošku artikla, a kako knjiženje ulazi u kontni plan i neke od informacija o izveštavanju.
- Na tabu Cene i prodaja, koje uglavnom koriste prodavci, imamo prodajne cene i informacije o prodajnoj strani.
- Kartica Dopunjavanja zaliha je sledeća, a reč je o tome kako dopuniti artikal – ne kako ga planirati, već kako ga dopuniti nabavkom, montažom ili proizvodnjom.
- Zatim imamo tab Planiranja, gde podešavamo sve informacije korišćene u radnim listovima planiranja i radnom listu trebovanja.
- Tab Praćenja artikla je mesto gde definišemo informacije o praćenju artikla serijskim brojevima ili brojčanim serijama.
- Tab Magacina ima informacije koje se mogu koristiti u magacinu za rukovanje artiklom.
Prema vrsti artikla imate predefinisane obrasce koji Vam olakšavaju unos novih artikala u sistem.
Zalihe i magacini
Zalihe se odnose na funkcionalnost da imate nabavne porudžbine ili prodajne porudžbine i da primate ili otpremate artikle direktno putem dokumenata, dok se magacini odnose na same aktivnosti u magacinu, transakcije između lokacija i samo smeštanje artikala.
Funkcionalnost Vam omogućava da vodite stanje zaliha po lokacijama (magacinima), praćenje inventara koji je dat na revers kupcu, dobavljaču, kontaktu ili zaposlenom, kao i štampu proknjiženog reversa.
Takođe je uključeno i štampanje dokumenata o otpisu zaliha, revalorizaciji kao i premeštanju zaliha, u skladu sa zakonskom regulativom za svaku od ovih operacija.
Nalozi prenosa
Nalog za prenos sadrži sve informacije potrebne za izvršavanje fizičkog prenosa artikala iz jednog magacina u drugi.
Popis
Funkcionalnost omogućava štampanje obrasca izveštaja o urađenom popisu.
Zavisni troškovi nabavke
Funkcionalnost omogućava dodelu zavisnih troškova nabavke knjiženim prijemnicama, tj. formiranje nabavne kalkulacije.
Prodajni cenovnici/popusti
Funkcionalnost Vam dozvoljava da se zabeleže posebne cene i popusti na redove za, čime se obezbeđuje da vaša dobit na trgovini artiklima uvek bude optimalna, jer će sistem automatski izračunavati najbolju cenu u dokumentima o prodaji.
Što se tiče cena, posebnu prodajnu cenu možete umetnuti u redove prodaje ako postoji određena kombinacija kupca, artikla, minimalne količine, jedinice mere ili početnog/krajnjeg datuma.
KORAK PO KORAK DO POSLOVNOG SISTEMA
Kratak upitnik
Popunite upitnik i proverite da li ste spremni za novi sistem i šta Vam je sve potrebno da krenete sa radom. Pošalji mi upitnik.
Priprema sistema
U ovom koraku podešavamo sistem za Vašu firmu i pružamo Vam podršku kod unosa matičnih podataka i početnih stanja.
Početak rada i obuka
Kada krenete sa radom u novom sistemu, pružamo Vam podršku tokom učenja kroz online portal i odgovaramo na Vaša pitanja.
Podrška
Podrška nakon početka rada u sistemu podrazumeva našu dalju zajedničku saradnju i pomoć, kako bi se odgovorilo na sve dodatne nejasnoće oko korišćenja i omogućio olakšan rad u sistemu.