Jedno rešenje, bezbroj mogućnosti

Brzo, lako i jednostavno rešenje koje može isplatiti samo sebe za  16 meseci. Radite brže, pametnije, ubrzajte poslovne procese i razvijajte poslovanje lakše nego ikada pre. Otkrijte zbog čega ga koristi preko 200.000 firmi širom sveta i počnite da upravljajte svakim aspektom poslovanja sa samopouzdanjem.

ZAŠTO ODABRATI BC ZA MALI BIZNIS?

Da li vodite poslovanje pomoću Excel-a ili Google Sheets-a? Da li teško izlazite na kraj sa razbacanim podacima? Ukoliko želite da izgradite čvrste temelje, povežete celokupno poslovanje i donosite bolje odluke zasnovane na podacima, Business Central je pravo rešenje za Vas.

Prepoznali smo da postoje mala preduzeća koja mogu da imaju velike koristi od moćnog sistema kao što je Microsoft Dynamics 365 Business Central, ali im nije potrebno preobimno izveštavanje i podešavanje namenjeno većim, kompleksnijim kompanijama.

Savršeno rešenje za male, rastuće biznise. Počnite sa onim što Vam je zaista potrebno i dodajte nove funkcije samo onda kada je Vaša firma spremna za njih.

Business Central za mali biznis Vam omogućava da koristite sopstvene resurse osnažujući Vas da sami podesite sistem pomoću jednostavnih uputstava, šablona i lakih smernica.

BEZBROJ MOGUĆNOSTI

Pokrijte sve potrebe sa jednim rešenjem – Obezbedite nesmetan rast poslovanju sa online rešenjem koje povezuje prodaju, uslugu, finansije i ostale timove u okviru Vaše firme kako bi se adaptirali brže svih promenama na tržištu i ostvarili besprekorne rezultate.

Povećajte prodaju i poboljšajte odnos sa kupcima – Business Central za mali biznis će Vam dozvoliti da sa lakoćom odgovorite na zahteve ili žalbe kupaca, prepoznate prilike za poboljšanje podrške, pratite ponašanje kupaca i još mnogo toga.

Podignite produktivnost na viši nivo – Održite optimalan nivo produktivnosti, postignete više u toku dana, smanjite mogućnost ljudske greške, automatizujete procese, pristupite važnim podacima u svakom trenutku i omogućite zaposlenima da obavljaju svoje zadatke brže.

Smanjite troškove – Automatizovanjem zadataka, efikasnijim radom, brzim pristupom relevantnim informacijama, predviđanjem potencijalnih problema i donošenjem boljih odluka možete značajno smanjiti operativne i administrativne troškove.

PAKETI PO VAŠOJ MERI

Finansije – On Vama omogućava integrisanu glavnu knjigu sa svim transakcijama, upravljanje finansijama, usklađivanje bankarskih transakcija, evidentiranje transakcija u različitima valutama, usklađenost analitičkih i sintetičkih evidencija.

Trgovina – U svakom trenutku lako možete da pratite aktivnosti vaših postojećih klijenata i odgovorite na njihove potrebe, kontrolišete Vaše zalihe, planirate nabavku, kao i da na vreme izvršavate isporuke.

Proizvodnja i montaža – Najbitnija prednost ovog paketa je obezbeđenje efikasnosti u planiranju, izvršenju i praćenju proizvodnje. Koristite proizvodne sastavnice da biste dopunili zalihe, radne naloge za Vaše proizvodne procese i smanjite škartove na minimalan nivo.

KAKO DA KUPIM?

Popunjavanjem informacija ispod i izborom željenog Business Central za mali biznis paketa poslaćemo Vam upitnik na email. Ovaj upitnik služi da prođete kroz sve bitne korake do odluke o kupovini. Da kroz malu analizu Vašeg poslovanja pomognemo da što bolje upoznamo Vašu firmu, Vaše poslovne potrebe i uvidimo da li ste odabrali odgovarajući Business Central za mali biznis paket.

Upitnik je u Excel formatu i sadrži nekoliko osnovnih oblasti za svaki od paketa. Za svaku od oblasti će vam biti potrebno 3-5 minuta. Popunite one oblasti (sheet-ove) za koje imate i znate odgovore. Na kraju nam prosledite upitnik na email malibiznis@gopro.rs.

  1. Popunite upitnik
  2. Pošaljite nam popunjen upitnik na email: malibiznis@gopro.rs
  3. Pozvaćemo Vas da proverimo koji je najpovoljniji paket uzimajuću u obzir informacije iz upitnika
  4. Poslaćemo Vam ponudu

Pošaljite mi upitnik

    Često postavljana pitanja

    Da! Ne samo da su sigurni, već je zaštita koju online okruženje pruža takva da bi korišćenje tako kvalitetne zaštite na sopstvenom hardveru bila velika investicija za bilo koju firmu.

    Naravno! Ukoliko imate savremene uređaje pristupićete bez problema.

    Naravno! Ukoliko je to Vaš zaposleni, neophodno je da ima svoju licencu. Ukoliko je to Vaš spoljni knjigovođa, možete da ga pozovete da koristi sistem besplatno i to do čak 3 spoljnih knjigovođa po jednoj licenci za Business Central.

    ERP predstavlja niz aktivnosti, podržanih od višemodulskog aplikativnog softvera, koji pomaže u upravljanju poslovnim, finansijskim aspektima poslovanja i ljudskim resursima. Uvođenje sistema podrazumeva bazičnu analizu poslovnih procesa, obuku zaposlenih i nove radne procedure.
    ERP objedinjuje mnoge sisteme koji su trenutno fragmentirani. Od razvoja proizvoda do praćenja naplate, Vaši zaposleni će moći da pristupe svim potrebnim alatima za svoj posao iz jednog centralizovanog sistema.
    Objedinjavanjem sistema pomažete zaposlenima da efikasnije iskoriste svoje vreme.
    Pomoću ERP-a, korisnici ne moraju da pretražuju informacije u više sistema. Pomoću centralne baze podataka, podatke je mnogo lakše pronaći.
    Štaviše, organizacija štedi novac pomoću ERP-a eliminišući potrebu da se korisnici obuče na nekoliko sistema. To, ne samo da, smanjuje količinu investicije u obuku, već i smanjuje uloženi logistički napor. Umesto da se pojedinačno sa svakim dobavljačem prolazi kroz konsalting i trening, sve završavate na jednom mestu.